Adaugă
Publicitate

Prezentare

Masa Critica Brasov mai 2010 Impresii de la eveniment furnizate de Robert Lazar: Editia din luna mai a manifestarii ”Masa Critica” s-a dovedit a fi un real succes. in ciuda vremii instabile si a norilor amenintatori, la locul de plecare erau prezenti aproximativ 200 de biciclisti de toate varstele. Dupa o scurta asteptare, la ora 18:05, coloana de biciclisti a plecat pe traseu, insotita de doua echipaje ale Politiei Rutiere. Pe traseu nu s-au semnalat evenimente neplacute, poate doar ploaia torentiala de pe blvd. 15 Noiembrie, Calea Bucuresti si blvd. saturn stricand buna dispozitie a catorva participanti. La un moment dat, pe traseu se aflau aproximativ 250 de biciclisti, ceea ce arata ca multi s-au alaturat din mers Masei Critice. Finalul manifestatiei a reprezentat un moment deosebit, soarele facandu-si aparitia de dupa nori si incalzindu-i pe participanti. Urmatoarea Masa Critica va avea loc pe 25 iunie 2010, la ora 18:00 la aceeasi locatie. aceasta editie a Masei Critice din Brasov a avut sustinerea Radio Romania actualitati, post radio care desfasoara o campanie nationala intitulata ”Romania pe bicicleta” – http://pebicicleta.romania-actualitati.ro De asemenea, multumim foarte mult presei care a aratat un real dezinteres de a fi prezenta la fata locului si a dovedit inca o data ca politica si scandalurile primeaza si sunt mai importante decat o initiativa noastra de a schimba in bine fata Brasovului. Prezentarea initiala: Masa Critica Brasov are loc in ultima zi de vineri a fiecarei luni. intalnirea din aceasta luna va avea loc vineri, 28 mai 2010, la ora 18, in fata Primariei Brasov, la statuia lupoaicei cu pui (oribil vopsita. Cand ma uit la ea parca ma simt pe aleea CFR din timisoara)

toti biciclistii brasoveni sunt asteptati din nou, dupa o luna, sa participe la Masa Critica. traseul va fi urmatorul: Primarie, str. Nicolae iorga, Livada Postei, str. Muresenilor, str. George Baritiu, sirul Beethoven, Poarta schei, str. Nicolae Balcescu, stanga pe Eroilor langa Prefectura, dreapta inspre blvd. 15 Noiembrie, blvd. 15 Noiembrie, Calea Bucuresti, giratoriu Poienelor, blvd. saturn, str. Zizinului, str. toamnei, blvd. Mihail Kogalniceanu, str. iuliu Maniu si oprirea tot in fata Primariei Brasov. aceasta editie a Masei Critice din Brasov are sustinerea Radio Romania actualitati, post radio care desfasoara o campanie nationala intitulata ”Romania pe bicicleta” – http://pebicicleta.romania-actualitati.ro Vezi si forumul de discutii realizat special pentru aceasta actiune: http://masacritica.forum.st

Această facilitate este accesibilă în fiecare pagină de tip eveniment, entitate sau comunicat, în zona informaţiilor rapide de sub titlul articolului.

Vezi mai multe