Adaugă
Publicitate

Prezentare

De ce avem un munte de jucării în casă?!?
De ce zilnic copilul ne mai "comandă" încă una?!?
Cât de lungă este scrisoarea pentru Moș Crăciun?!?
... Ce ne facem?
... Ce alegem?
... Cum putem ieși noi, dar și copiii noștri din această vâltoare?
... Care sunt criteriile care diferențiază o jucărie de calitate de una de unică folosință?

Jocul este limbajul natural al copilului, o metaforă şi expresie simbolică a ceea ce se petrece în viaţa lui.
Jocul este pentru copii ceea ce reprezintă limbajul pentru adulţi. Neavând experienţa vieţii, în general copiii găsesc propriile soluţii la problemele cu care se confruntă, cel mai adesea soluţii creative. Astfel, ei devin mici exploratori, descoperitori, mereu activi, ajungând să-şi construiască imaginaţia în jurul jucăriilor.

Va propunem sa intelegem mai intai cum de ajung copiii atat de preocupati de a achizitiona jucarii, pentru ca apoi sa putem oferi sugestii parintilor care se uita ingrijorati cand spre copilul care plange, cand spre portofel.

Cum apare dorinta de a avea cat mai mult?
Care sunt efectele asupra copiilor?
Cum, ce si cat alegem sau avem nevoie?
Ce mesaj transmit reclamele?
Care este diferenţa între nevoie şi dorinţă?... etc...

Vă aşteptăm aşadar la o conferinţă PANEL, într-un format mai neobişnuit, în care mai mulţi specialişti din diverse domenii vin să prezinte aspecte mai puţin cunoscute pe subiect, şi să răspundă la întrebări.

Specialiştii invitaţi şi subiectele abordate:

* Cornelia Crîşmăreanu, psihoterapeut şi susţinător al proiectului Waldorf de stat la Braşov
- cum vine copilul pe lume
- anii de formare
- nevoile copilului
- cum vede copilul lumea
- rolul părintelui
- influenţa mass-mediei şi efectele ei
- rolul jucariei şi alegerea ei

* Ramona Henter, dr.psih.
- universalitatea jucăriei
- nevoia de jucarie
- tipuri de jocuri generate de jucării

* Alina Fărcaş ND, medic rezident Neurologie, specialist în medicină alternativă şi complementară
- cum ia naştere o reclamă
- care este scopul unei reclame
- mesajele subliminale
- preţul unei jucării
- cum poate parintele să medieze relaţia copil-reclamă

* Ottilia Popovici, educatoare-învăţătoare
- comportamentul copilului în colectivitate influentat de expunerea la ecrane
- cum se oglindeşte la scoală educaţia primită acasă
- perspectiva realităţii: cu ce jucării vin copiii la şcoală

Toţi participanţii vor primi un caiet de lucru şi un bonus: Test IQ de parenting, cu răspunsurile explicate.

Contribuţie organizare: 50 lei pentru plata in avans pana la data de 9.12.2015 in contul Asociatiei Bucuria Vietii:
RO 30 BTRL RON CRT 023830600;
80 lei plata pe loc .

Atenție! BUNICII au intrarea gratuită!

De asemenea, 5 locuri gratuite sunt rezervate persoanelor cu dificultăţi financiare, acordate pe bază de cerere.

Locuri limitate!

Înscrierea constă într-un e-mail la adresa care sa contina: nume, numar telefon si eventual dovada platii.

Contact

Organizator:

Parenting Club BV

Brașov, str. bv, nr. 1

0729140729


Contactează realizatorul articolului

Roxana Blaj

0729140729

Trimite mesaj


Loc de desfășurare:

Brașov, str. bv, nr. 1

0729140729

Urmează în Braşov 5021

Această facilitate este accesibilă în fiecare pagină de tip eveniment, entitate sau comunicat, în zona informaţiilor rapide de sub titlul articolului.

Vezi mai multe